Lisbeth sørger for at ditt selskap blir akkurat slik du ønsker!

Lisbeth, hovmester

Selskapslokaler i Lillestrøm

Quality Hotel Olavsgaard har flotte selskapslokaler og lang erfaring med å arrangere alle typer selskap. Hos oss kan du se frem til et selskap i stilfulle lokaler, med det du ønsker av utsøkt mat og drikke. Vårt serviceinnstilte personale sørger for grundig planlegging og sømløs gjennomføring av selskapet.

Ønsker du å ha bryllup, konfirmasjon, minnestund, firmafest eller et annet selskap hos oss?

Velkommen til våre hyggelige selskapslokaler i Lillestrøm!

Flotte selskapslokaler i Lillestrøm

Quality Hotel Olavsgaard har seks ulike selskapslokaler: tre stuer som ligger i tilknytning til restauranten, i tillegg til tre større saler. Lokalene egner seg til grupper fra 10-200 personer. Her er det festlokaler for ethvert selskap! Vi anbefaler å være tidlig ute med å booke – spesielt dersom du har en spesiell dato i tankene. Olavsgaard har sentral beliggenhet på Skjetten i Lillestrøm. Her kan dere kose dere med selskap i rolige omgivelser, uten byens distraksjoner. Samtidig har vi kort avstand til Gardermoen, Oslo og Lillestrøm sentrum, og det er enkelt å komme seg til oss.

Våre selskapslokaler passer til alle anledninger

Alle våre stuer og saler har sine egne særpreg, med unik innredning og forskjellige fasiliteter. Du kan velge mellom selskapslokaler med firkantede eller runde bord, og enkelte saler har egen salong eller foajé. Mange av rommene er også innredet med vakker kunst fra ulike kunstnere. Felles for alle våre festlokaler er at de er stilfulle og hyggelige, og setter en fin ramme for selskapet ditt.

 Gjester kommer til oss for markere begivenheter i alle livets faser, blant annet:

  • Bryllup
  • Jubileum
  • Dåp
  • Konfirmasjon
  • Minnestund
  • Andre begivenheter

Ønsker du å leie et festlokale?

Dersom du er interessert i å leie et av våre festlokaler, er det enkelt å sende oss en forespørsel! Vi sender deg et tilbud med pris så snart vi har behandlet forespørselen. 

Har du spørsmål om å våre selskapslokaler i Lillestrøm?

Legg firmafesten til Olavsgaard

i på Olavsgaard har lang erfaring med hjelpe bedrifter med å arrangere fester ved ulike anledninger. Vi bistår i planleggingen og sørger for sømløs gjennomføring, slik at dine ansatte får feiringen de fortjener.

Hos oss kan bedriften din blant annet arrangere:

  • Jubileumsfest
  • Årsfest
  • Sommerfest
  • Julebord
  • Andre firmafester

Dyktig personale med lang erfaring

Vi på Olavsgaard har vært store på selskap helt siden åpningen vår i 1985. Hos oss får du profesjonell hjelp, både i planleggingsfasen og under arrangementet. Gjennom mange års erfaring har vi blitt gode på å tilpasse selskap til gjestens ønsker, samt komme med gode tips og råd. Du kan være trygg på at selskapet ditt vil gjennomføres på den måten som er avtalt

Planlegging er viktig i forkant av et selskap. Mye av kommunikasjonen foregår på telefon og e-post, og mange ønsker å komme innom og se på lokalene. For større begivenheter har vi ofte planleggingsmøter, der du sammen med hovmester går gjennom alle viktige detaljer og velger selskapsmeny. Dersom du ønsker det, kan vi også legge til rette for prøvesmaking Vi har også egen sommelier som kan hjelpe til med vinvalget. Under selskapet vil våre erfarne servitører servere mat laget av våre dyktige kokker. Hos oss på Olavsgaard er det kvalitet fra A til Å!

Her ser du en oversikt over noen av detaljene vi ønsker å avtale med deg før arrangementet.

Julebord på Olavsgaard 4

Vi tilpasser selskapet etter dine ønsker

Mange som skal ha selskap hos oss har allerede dannet seg et bilde av hvordan de vil at selskapet skal være. Vi på Olavsgaard er fleksible og kan skreddersy selskapet etter dine ønsker.

Gjennom mange års drift har vi opparbeidet oss bred erfaring og kunnskap om selskap. Vi kan derfor komme med tips til blant annet bordplassering, tidsplan og mye mer!

Teknisk utstyr i lokalene

Salene og stuene våre har ulike tekniske fasiliteter, som mikrofon, TV og taleanlegg. Det er viktig at du informerer oss om ønsket teknisk utstyr tidlig i planleggingsfasen, slik at vi kan tilrettelegge for dette på best mulig måte.

Ønsker du musikere eller DJ?

Dersom du ønsker musikk i selskapet, kan du ha med musikere eller DJ selv – men vi kan også være behjelpelige med å skaffe dette.

Bordoppsett, pynt og blomster

Bordene i selskapslokalet kan så klart settes opp etter dine ønsker. Vi dekker bordene med hvite duker, servietter og levende lys. Dersom du ønsker blomster, kan du ta med selv, eller vi kan bestille for deg. Du kan også levere andre dekorasjoner til oss, så pynter vi etter dine ønsker.

 Du har tilgang på festlokalet hele dagen. Skulle det være ledig dagen før, har du også mulighet til å komme innom for å pynte allerede da.

Selskapsmat fra velrenommert kjøkken

God mat og drikke er en viktig del av ethvert selskap, enten det er snakk om jubileum, bryllup, årsfest for bedriften eller andre markeringer. Vi har en selskapsmeny med åtte menyforslag bestående av både klassiske og moderne retter. Du kan sette sammen forrett, hovedrett, dessert og drikke til et komplett, velsmakende måltid.

 Dersom du har andre ønsker, kan kjøkkenet også lage spesialtilpasset mat – så lenge det er mulig å få tak i råvarene. Er det gjester med spesielle allergier eller matpreferanser, lager vi selvsagt egen mat til disse.

 Les mer og se vår standard selskapsmeny her.

Fortsett festen i baren

Selskapet er ikke over når desserten er spist opp! Etter middagen setter vi opp bar i selskapslokalet. Her kan betaling skje samlet, separat eller med bonger. Mulighetene er mange!

Dersom dere ønsker andre omgivelser, er det også mulighet for å flytte selskapet over til baren på hotellet. Vi kan reservere plass til deres gruppe. Baren er åpen til klokken 02:00, så her ligger alt til rette for et helaftens arrangement.

Vi har gratis parkering

Quality Hotel Olavsgaard har en stor parkeringsplass der det både finnes vanlige plasser, ladeplasser og egne plasser for handikappede. Alle våre gjester får gratis parkering!

Transport til og fra våre festlokaler

Det er enkelt for selskapsgjester å komme seg til Olavsgaard – enten man kommer  langveis eller kortveis fra! Vår sentrale beliggenhet gjør det mulig å ankomme med både bil, buss, tog og fly.

Buss til Gardermoen, Oslo og Lillestrøm sentrum

Våre selskapslokaler ligger rett ved bussknutepunktet Olavsgaard, og gangavstanden hit er kun ett minutt. Bussterminalen har mange avganger i timen.

Transport til Oslo Lufthavn Gardermoen er raskt og enkelt med Flybussen. Dette tar kun ca. 25 minutter, og Olavsgaard er første stopp etter avgang fra flyplassen.

Herfra går det også rutebusser til Oslo, Lillestrøm sentrum og andre steder i lokalområdet. Mer informasjon om avgangene finner du hos Ruter.

Gode forbindelser til togstasjon i Lillestrøm

Mange gjester foretrekker å reise med tog. Selv om det ikke er togstasjon på Olavsgaard, har vi gode togforbindelser, og nærmeste togstasjon ligger i Lillestrøm sentrum. Flytoget og flere lokaltog stopper her, og det går lokalbuss mellom stasjonen og Olavsgaard bussterminal.

Er det gjester som reiser med bil?

Våre festlokaler har sentral plassering ved RV 22, med avkjørsel fra E6. Dermed er det svært enkelt å ankomme med bil!

Selskapsgjester får rabatt på hotellrom

Vi på Olavsgaard er glade for å kunne tilby spesialpris på overnatting i forbindelse med selskap! For våre selskapsgjester koster overnatting fra 595,- per person.

Velger dere å overnatte etter selskapet, har dere mulighet til å avslutte med en deilig frokost før avreise – kanskje i egen stue, dersom dere ønsker det. Dermed får dere en hyggelig avslutning på arrangementet. Dere slipper dessuten å organisere transport hjem etter selskapet.

Vi har flotte hotellrom med gode fasiliteter! Rommene er romslige og unike, og gjester kan se frem til en behagelig natt.

Her finner du en oversikt over våre hotellrom.

Har du spørsmål om våre festlokaler?

Vi hjelper deg gjerne dersom du har spørsmål om våre selskapslokaler i Lillestrøm. Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller i hotellresepsjonen.