I resepsjonen finner du Johan som kan svare deg på det aller meste! 

Johan, resepsjonist

Nyttig å vite

For å gjøre arrangementet vellykket, er det viktig at alle detaljer er på plass. Vi presenterer her en liste over detaljer som vi ønsker å diskutere med dere før arrangementet.

Bordplan

Trenger dere gode råd ved oppsett av bordplan, kan en av våre hovmestre hjelpe dere med dette.

Blomster

Vi kan levere blomster etter avtale. Hvis ønskelig kan dere ordne blomstene selv.

Duker/lys

Festbordet blir dekket med levende lys, hvite duker og servietter.

Musikk

Vi har ingen faste musikere tilknyttet oss, men vi kan være behjelpelig med å finne den rette musiker til arrangementet.

Gavebord

Vi setter om ønskelig opp eget bord for gaver. Et tips er å få noen til å skrive en liste med hvem gaven er gitt av samt å merke gavene og kortene med nummer.

Menykort

Til den spesielle anledningen kan det være hyggelig med trykte menykort. Pris etter avtale.

Toastmaster

Det er en fordel  å ha toastmaster. Våre hovmestre er behjelpelig med å legge opp «kjøreplan» for festmiddagen.

Åpningstider

Dere bestemmer selv når dere ønsker å starte arrangementet, og lokalene vil være disponible frem til kl. 02:00

Taleanlegg

Ved selskaper over 80 personer kan det være nyttig med taleanlegg. Dette er fast installert i Olavsalen.

Bonger

Bonger blir ofte benyttet til større selskaper for å holde kontroll med forbruket i baren. Vi har ferdigtrykte bonger til dette.

Rullestolbrukere

Det er tilgjengelighet for rullestolbrukere i alle våre selskapslokaler.

Avbestilling

Trenger dere gode råd ved oppsett av bordplan, kan en av våre hovmestre hjelpe dere med dette.

Betaling

Kreditt må avtales på forhånd. Depositum  (ca 50%) må innbetales 14 dager før arrangementet finner sted.

Noen av begivenhetene du kan feire hos oss