I resepsjonen finner du Johan som kan svare deg på det aller meste!
Johan, resepsjonist
Nyttig å vite
For å gjøre arrangementet vellykket, er det viktig at alle detaljer er på plass. Vi presenterer her en liste over detaljer som vi ønsker å diskutere med dere før arrangementet.
Bordplan
Trenger dere gode råd ved oppsett av bordplan, kan en av våre hovmestre hjelpe dere med dette.
Blomster
Vi kan levere blomster etter avtale. Hvis ønskelig kan dere ordne blomstene selv.
Duker/lys
Festbordet blir dekket med levende lys, hvite duker og servietter.
Musikk
Vi har ingen faste musikere tilknyttet oss, men vi kan være behjelpelig med å finne den rette musiker til arrangementet.
Gavebord
Vi setter om ønskelig opp eget bord for gaver. Et tips er å få noen til å skrive en liste med hvem gaven er gitt av samt å merke gavene og kortene med nummer.
Menykort
Til den spesielle anledningen kan det være hyggelig med trykte menykort. Pris etter avtale.
Toastmaster
Det er en fordel å ha toastmaster. Våre hovmestre er behjelpelig med å legge opp «kjøreplan» for festmiddagen.
Åpningstider
Dere bestemmer selv når dere ønsker å starte arrangementet, og lokalene vil være disponible frem til kl. 02:00
Taleanlegg
Ved selskaper over 80 personer kan det være nyttig med taleanlegg. Dette er fast installert i Olavsalen.
Bonger
Bonger blir ofte benyttet til større selskaper for å holde kontroll med forbruket i baren. Vi har ferdigtrykte bonger til dette.
Rullestolbrukere
Det er tilgjengelighet for rullestolbrukere i alle våre selskapslokaler.
Avbestilling
Trenger dere gode råd ved oppsett av bordplan, kan en av våre hovmestre hjelpe dere med dette.
Betaling
Kreditt må avtales på forhånd. Depositum (ca 50%) må innbetales 14 dager før arrangementet finner sted.